Sözleşmelerinde 2 konumdan fazla yerde kullanmaya ve 4 cihazdan fazla aynı anda bağlantıya ek ücret alındığını okumuştum. Bu konuda tecrübesi olan var mı? Yani her gittiğimiz yerde kullanabiliyor muyuz yoksa 2 konum dışında ek ücret mi yansıyor?