Ferecbilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
20 Mbps kullanıyorum. youtube den 4k videoları takılmadan donmadan sorunsuzca izleyebiliyorum. genel olarak memnunum. çok sevdiğim yönü ise tak kullan olması, istediğin her yerde kullana biliyorsun.

yeni ofis açtım. evde ki interneti ofise taşıdım ofiste kullanıyorum. TÜRK Telekom 5 ay sonra sözleşme süresi doluyor. yeni fiyatlar çok pahalı olduğu için ikinci internet sorun olacaktı ödeme kısmında.

tt de sözleşmem bitince, Superboxu hem evde hem de iş yerinde kullanacağım hatta uygun powerbank arıyorum bulur isem 5v to 12v usb alıp kampta, piknikte de kullanacağım
hocam işte powerbanka gerek olmadan tplinkin el kadar modemi var onu aldıktan sonra çok işlevi olacağını düşünüyorum. bu gidişle türkcell bu işe yatırım yapar ve fiyatlarıda uygun tutar ise mükemmel olur. 10 megabitliği evde net var diye kaçırdım malesef

MitolojiClub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biz uzun süredir kullanıyoruz hocam. kampanyadayken almadık o yüzden adet başı 159 ödüyoruz. İki aboneliğimiz var 318 TL yani aylık.Bayram tatilinde Antalya'ya gittim, üşenmedim yanımda taşıdım. Belki 12015 telefon 4-5 pc aynı anda bağlandı. Çok büyük sorun yaşamadık, illa ki biraz yavaşlama oldu ama doğal kullanımda sorunsuz çalıştı.

Tekrar üstüne basarak söylüyorum, Turkcell hat var içinde. Çekim gücü yüksek olmayan yerlerde sorun yaşarsınız. Çekim gücü sorun olmayan yerlerde rahat kullanırsınız.
Hatta benim evimde fiber var 25 Mbit, upload evimdeki internete göre çok üst düzey. Yani yayıncılar falan ya bunu kullanıyordur ya da kablonet..
hocam ben bazı yorumları okudum şöyle yapmışlar sizin hızı yükseltmeleri lazım bayram öncesi öyle bir haber gelmişti 10 megabitleri yükselttik diye. sözleşme bitirip ceza ödeyince aradaki fark vs kapanıyor ufakta olsa zarar değil artıya çıkmış oluyorsunuz. aynen sonuçta hocam baz istasyonu olduğu için nerde varsa okadar çekim olması gerek.