Biz uzun süredir kullanıyoruz hocam. kampanyadayken almadık o yüzden adet başı 159 ödüyoruz. İki aboneliğimiz var 318 TL yani aylık.Bayram tatilinde Antalya'ya gittim, üşenmedim yanımda taşıdım. Belki 12015 telefon 4-5 pc aynı anda bağlandı. Çok büyük sorun yaşamadık, illa ki biraz yavaşlama oldu ama doğal kullanımda sorunsuz çalıştı.

Tekrar üstüne basarak söylüyorum, Turkcell hat var içinde. Çekim gücü yüksek olmayan yerlerde sorun yaşarsınız. Çekim gücü sorun olmayan yerlerde rahat kullanırsınız.
Hatta benim evimde fiber var 25 Mbit, upload evimdeki internete göre çok üst düzey. Yani yayıncılar falan ya bunu kullanıyordur ya da kablonet..