HakanDemirci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu paket bitmiş şuan 20 megabit 160 tl den veriyorlar.hocam o simkartı telefona takip denediniz mi birde modem vs nasıl birşey fotoğraf çekebilir misiniz. genel olarak hız kötü mü oyun oynanmaz mı ? mesela pupg açtık donarmı oyuncu




siz nekadar ücret ödüyorsunbuz ve genel olarak hangi maksat ile aldınız hocam iş vs ?
hocam şuan fotoğraf atamayabilirim de normal modemden farkı yok. Simkartı telefona takıp denemedim. Hız bazen çok güzel oluyor bazen ölümüne yavaşlıyor anlamıyorum. Bi reset çekince rahatlıyor. Oyun oynamak isterseniz bende kesinlikle oynatmıyor. Lolde 70-80 fps gösteriyor ama hiç kimse internette değilken. Yani evde 4 kişi kullanıyor sadece ben bağlı iken 70-80 gösteriyor. Ha ama bi bakmışsınız ping 1000lere çıkıvermiş. Stabil değil yani