Ben kullanıyorum. Şuan deneyim olarak 7/10 verebilirim. Ping konusunda sıkıntı yaşatıyor oyun oynamak enim için imkansız neredeyse. Ayrıca bazen baya bi yavaşlıyor sebebini anlamadım ama. Bu arada 10 mbps sınırsız paketi kullanıyorum 100 tl veriyorum .
bu paket bitmiş şuan 20 megabit 160 tl den veriyorlar.hocam o simkartı telefona takip denediniz mi birde modem vs nasıl birşey fotoğraf çekebilir misiniz. genel olarak hız kötü mü oyun oynanmaz mı ? mesela pupg açtık donarmı oyuncu
ben kullanıyorum hız ve performans bakımından çok iyi 4.5g olarak kullanıyorum bazı bölgelerde 150 mbit görebiliyorum upload hızıda çok iyi
siz nekadar ücret ödüyorsunbuz ve genel olarak hangi maksat ile aldınız hocam iş vs ?