EdgeBear adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
5k civarı maaşım varken kredi kartı almadım, başvurdum yanlışlıkla 2 kere, ikisi de onaylandı. Kart geldi, direkt iptal ettim.
Maaşım olduğu halde neden almıyorum? Çünkü bataklık gibi, bir kere bu işe girince battıkça battıkça batıyorsun, kumar gibi.
Kampanyaları takip ederseniz kredi kartı gayet cazip oluyor. Hatta bir arkadaş o kadar kampanyadan faydalanmış ki Garanti bankası sonunda kartını iptal etmiş. Burada iş iradede bitiyor. Almamak da güzel ancak bazı yerlerde güzel avantajları oluyor. Mesela geçen ay 100 liralık alışverişe 50 bonus verdi Garanti.