Şu şartlar altında tefeci daha vicdanlı olur diyorum
Hocam beni yanlış anlama totalde 100bin liranın üzerinde banka döngüsü olan biri olarak konuşuyorum. Öğrencilik yıllarım kredi kartlarıyla geçti ama ben mesela yazın çalışıp hepsini kapatıyordum yada mesela bin lira kazanıp 2 bin harcıyordum. Sonra ki ay 3 bin kazanıp telafi ediyordum gibi. Şimdi gelirim yok diyosun aldığın parayı nasıl geriye ödeyeceksin.Öğrencisin kardeşim al 600₺ demesini bekliyorsan birinin hata ediyorsun. Her banka daha önce kart almadıysan sana 500-800 arası kredi kartı verir sadece öğrenci kartıyla herkese çıkıyor.