Nivrasyon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bankaya bulaşma diyen arkadaşlar hangi akıl mantık ile konuşuyor anlamadım. Tefeciden mi alsın? Bankaya bulaşmayan kim kaldı ki?
Şu şartlar altında tefeci daha vicdanlı olur diyorum