Öncelikle herkese merhabalar
Bildiğiniz gibi Enpara kartımızla başka banka atmlerinden ayda 2 defa masrafsız para çekebiliyorduk, şimdi yaptıkları kampanyada ise bu sayı 4’e çıkmış durumda anladığım kadarıyla.
Yeni kampanyayla Denizbank ve TEB atmlerinden her ay ilk 3 para çekme/yatırma işlemi ücretsiz olmuş, bunun yanı sıra bu işlemleri diğer banka atmlerinden de her ay 1 defa ücretsiz şekilde gerçekleştirebiliyormuşuz, yani başka banka atmlerinden her ay toplamda 4 defa masrafsız işlem yapabileceğiz artık.
QNB Finansbank atmlerinden zaten her daim ücretsiz işlem yapabiliyoruz fakat her yerde olmaması üzücü olabiliyordu
Hepimize hayırlı olsun, Enpara güzel işler yapıyor
Kaynak:https://www.qnbfinansbank.enpara.com...ampanyasi.aspx

Herkese iyi forumlar dilerim🙏🏼