Selamlar,
Geçen gün konu açmıştım fakat sanırım herkes kulaktan dolma bilgilerle yardımcı olmaya çalıştı. Daha önce yapmış olanlar yardımcı olursa sevinirim. WhatsApp konuşmalarımı hem Google Drive'a yedekledim. Hem de benim için önemli olanları Mail olarak kendime attım. Fakat hem Google Drive hesabı ile iPhone kurulumunu yaptım hem de WhatsApp yedeklerinin olduğu mail hesabı ile kurulumu yaptım. İkisinde de yedek bulunamadı diyip sıfır olarak WhatsApp kuruldu.
Konuşmalarımı kesin olarak nasıl aktarabilirim? Benim için oldukça önemliler.