Güzel montaj ve iyi bir ekipmanla bu kanal rahatlıkla büyür bence ...
Değerli yorumunuz için çok teşekkür ederiz. Tamamen haklısınız, ancak ben kendi işlerimin yoğunluğu nedeniyle ancak videolarını çekebiliyorum. Onuda zaten annemin telefonu ile yapmaktayız. Montaj konusuna da pek fazla vaktim yok. Annem kanalının büyümesini istiyor elbette ki, fakat burada büyük işin bana düşeceği kesin. Vakit ve ekipmana ihtiyaç olduğu için şimdilik kısa bir süreliğine belli bir abone sayısına ulaşıncaya dek bu şekilde yapabileceğim.