Mehmet kardeşim bu arada sana da bir bilgi vereyim. Eğer gidip bir yerden kredi başvurusu yapar ve ret yersen sakın gidip acaba bu banka verir mi deyip ikinci başvuruyu yapma. Çünkü bankalardaki statüler %99 aynıdır, birinin vermediğini diğeri vermez, veremez (BKM kuralları gereğince) Ayrıca her yediğin ret siciline işler. ( B bankası A bankasının kredi vermediğini görür ve bu senin için eksi referanstır, ikinci bir ret yersin ve sicilin kızarır. )
Peki hocam teşekkür ederim bunu söylemeniz iyi oldu
Hayır hayır bu en son düşüneceğin ve takılacağın konu olsun. Bunu yapanın hadsizliğidir. Sen çalışmayı dene ve vazgeçme.Kredi işine gelince banka ile görüş en gerekiyor ortalam 2.70ler de faiz oranı vardır. Bir yıla böldürdüğünde ..
Hocam özgüven eksikliği yaşamadıysanız beni anlamazsınız her insan keşke sizin gibi düşünse