Hocam korkuyordum şuan tam koptum bankalardan
Kredi kartı dahi kullanmıyorum banka hesap kartı kullanıyorum hesapta olanı yemek taraftarıyım bazı arkadaşlarım üniversitede kredi kartı verilirken aldılar 1000 lira limiti vardı aylık 1000 lirayı karta yatırır kredi kartını kullanırım böylece borçlanmam diyorlardı o arkadaşlarımdan daha borcu olmayanı görmedim uzak dur boşver 600 lirayı toplaman biraz zaman alsın ama bankanın eline düşme bana göre legal tefecidir bankalar