Beyler ekonomi büyümüyor, reklam veren sayısı artıyor.
Yani reklam verenler artmıyor ama reklam yayınlayanlar artıyor.
Yani pasta küçülürken pay isteyen adam sayısı artıyor ve herkes aynı site aynı hit aynı tık ile daha az kazanır hale geliyor.
Google ads açık arttırma ile fiyatlanan bir sistem.
Yani reklam verenler rekabete girmedikleri zaman hesabı optimize etmek için en düşük fiyatı teklif ediyorlar.
Siz reklam yayınlayanlar da para kazanamıyorsunuz.
Bir de reklam yayıncılarının %90'ı çakal.
Kusura bakmasın kimse, ama reklam veren sizden dönüşüm almak için reklam veriyor.
Reklam yayınlayan adsenseciler dönüşüm için değil, tıklamayı arttırmak için taklalar atıyorlar.
Sonuçta reklam verenler verdikleri paranın karşılığını alamayıp reklamı kesiyorlar.
Ads network reklamlarımı kestim, sadece arama sonucu reklamlarına çıkıyorum.
Benim gibi rekabetten geri çekilen adamlar yüzünden siz giderek az kazanacaksınız.