Fermi paradoksu diye bir paradoks var.

Bu paradoksa göre biz en az gelişimiş tür içerisinde sayılabiliriz.

Dünya insanı henüz evrim aşamsında önemli bir ilerleme kaydedemedi...

Maymundan dna farkmız %2

Bu fark ile savaşları, kapitalizmi ve dinleri ürettik.


Fark arttıkça yani evrimleşmemiz arttıkça tanışma zamanı gelecek. Ancak malum evrim çok hızlı ilerlemiyor... Eşiği geçmeden hızımız çok düşük.. ozamana kadar tekrar gelirlerse hiç iyi olmaz bizim için.