Ben de Yozgat'ta öğrenciyim 1.sinifta eşyalı eve çıktım ,900tl kira ödedim şuan da 700e boş ev tuttuk ve eşyalarında öğrencilerden 1200tlye devir aldik ,sizin de bu şekil de yapmanızı tavsiye ediyorum ,itiraf sayfasından eşyaları temin edebilirsiniz.