Merhabalar, Antalya da okuyorum. İlk yıl özel apartta kaldım. Temmuz başında sözleşmem bitiyor ve oradan çıkmak istiyorum.

Şimdi karşımda iki seçenek var.

1- aylık ortalama 800-850 TL kira verip eşyalı bir eve çıkmak. Elektrik ve su yine bana ait.

2- aylık 600 TL kira verip boş bir eve çıkmak. Alacağım eşyalar şunlar, buzdolabı, yatak, dolap, çamaşır makinesi, koltuk. Alacağım kaba eşya bunlar. Hepsini ikinci el almayı düşünüyorum.

Sizce bu durumda nasıl bir yol izlersem daha mantıklı bir hareket olur.

Çok kararsız kaldım, fikrini belirten herkese teşekkürlerimi iletiyorum.