bir evrakla nitelendirebilecğim geçerli sebebim yok ekonomik ve iş durumlarından dolayıyazacağım inşallah olur
Umudunu kırmak istemem ama bedelli yapmış birisi olarak bu süreçten arkadaş ortamımda geçtik. Ölüm ve doğum izni dışında bu konuda pek müsama göstermiyorlar. Özellikle evrakla belgeleyemediğiniz durumlarda şansınız çok az. Umarım başarırsınız.