AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şubelerin yazışması çok uzun sürüyor maalesef. Basit bir işlem için 2018 ocakta başvuru yapmıştım 2019 6. ay oldu ama 4-5 ay daha sürecek gibi görünüyor...
Cimer üzerinden MSB yi de seçerek işlem yapınca hoooop 3 gün içinde en net cevapla dönüş oluyor. Hadi hayırlısı bakalım.

tecrübe başka birşey paylaştığınız için teşekkürler umarım olur ya...



Morningstar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öne almıyorlar diye biliyorum. Çok gerekçeli bir durum olması şartı vardı sanırım. Öyle olsa 2020 de celbi çıkan herkes öne alıp işleyişi sekteye uğratır. Ertelemeye okey ama öne alma işi sıkıntılı. Ölüm ve doğum izinleri haricinde biraz zor.
ileri atılmasıda bana uyuyor.. illa öne alınması gerekmiyor birinden biri olur yani