Öne almıyorlar diye biliyorum. Çok gerekçeli bir durum olması şartı vardı sanırım. Öyle olsa 2020 de celbi çıkan herkes öne alıp işleyişi sekteye uğratır. Ertelemeye okey ama öne alma işi sıkıntılı. Ölüm ve doğum izinleri haricinde biraz zor.