xAsAx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
alper bey çok teşekkürler askerlik şubeyi aradım oradanda dilekçe yazarsınızbiz üst makama göndeririz 1 hafta içinde cevap alırız dediler bende sizin fikrinizle cimerede bahsi geçen seçimleri yaparak soru yönlendirdim umarım olur... erknde gitsem olur geçde ama o tarihtegitmem mümkün değil
Şubelerin yazışması çok uzun sürüyor maalesef. Basit bir işlem için 2018 ocakta başvuru yapmıştım 2019 6. ay oldu ama 4-5 ay daha sürecek gibi görünüyor...
Cimer üzerinden MSB yi de seçerek işlem yapınca hoooop 3 gün içinde en net cevapla dönüş oluyor. Hadi hayırlısı bakalım.