Banını ben kaldırmışım ayın 12'sinde. Bana tüm mağduriyetler çözüldü diye
bildirim geldi.
Ama görünüyor ki mağduriyetler tam anlamıyla giderilmemiş. Mağduriyetleri tam olarak giderene kadar uzaklaştırdım kendisini tekrar.
Mağduriyeti giderilen arkadaşlar
bu konuya yazabilir.