Banını ben kaldırmışım ayın 12'sinde. Bana tüm mağduriyetler çözüldü diye bildirim geldi.

Ama görünüyor ki mağduriyetler tam anlamıyla giderilmemiş. Mağduriyetleri tam olarak giderene kadar uzaklaştırdım kendisini tekrar.

Mağduriyeti giderilen arkadaşlar bu konuya yazabilir.