Bilgilendirme için teşekkürler...
https://www.r10.net/cozumlenmis-sika...sikayetim.html
Bu konu gibi 3-4 adet daha sadece benim açtığım konu var.
Kendisi forumdan banlıydı ve defalarca beni ve onlarca forum üyesini mağdur etti.Mağdur olan üyeler şikayetlerinden vazgeçmemişlerdir diye umuyorum.Bende şikayetimden vazgeçmedim.
Nasıl olurda bizlere bilgi verilmeden bu üyenin banı açılır.Onlarca kişiyi mağdur ettikten sonra tekrar ban açılıyor mu?
@Hagiwhat;
@caliente;
@Erhan;
Merhabalar,
Biz kimseyi mağdur durumda bırakmadık, veri kaybı vesayire hiçbir şekilde yaşanmadı sadece 1-2 günlük kesintiler yaşandı donanımsal yapılardan dolayı ve en kısa sürede çözüm ürettik ve hizmetlerinizi aktif hale getirdik. Lütfen, biraz düşünceli yorumlar yapın.