Merhaba dostlar Türkçe olmayan uygulamalardan yurt dışındaki tıklamalardan gelir elde etmek için admob hesabının illa yurt dışı kayıtlı olması mı gerek? Yoksa ₺ para birimli Türkçe admob hesabıda farketmiyor mu ?