Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
siz sınırsız ban yememişmiydiniz ? @aykutavsar;




@Sikayet; @tolgasen; @Hagiwhat;
Bilgilendirme için teşekkürler...


https://www.r10.net/cozumlenmis-sika...sikayetim.html

Bu konu gibi 3-4 adet daha sadece benim açtığım konu var.

Kendisi forumdan banlıydı ve defalarca beni ve onlarca forum üyesini mağdur etti.Mağdur olan üyeler şikayetlerinden vazgeçmemişlerdir diye umuyorum.Bende şikayetimden vazgeçmedim.

Nasıl olurda bizlere bilgi verilmeden bu üyenin banı açılır.Onlarca kişiyi mağdur ettikten sonra tekrar ban açılıyor mu?
@Hagiwhat; @caliente; @Erhan;