Merhabalar, değerli müşterilerimiz;
Firmamız, her firmanın başına gelebilecek başlı problemlerden bir kaçını yaşadı, ve en kısa sürede telaafi ederek düzeltmeye çalıştık ve kimseyi mağdur durumda bırakmadık, elbette mağdur olan kişiler'de oldu ve bunlardan mağdur olan müşterilerimizden çok özür diliyoruz, elbette bu özür hiçbir gerçeği değiştirmez, fakat yaşadıklarımızdan sonra yılmadık yıkılmadık her problemin üstesinden çok şükür geldik.
Bu konuyu açma gereği duyduk, sizlere bi özürü borç biliriz. Bu konunun asıl sebebi, zamanında mağdur olan müşterilerimizin mağduriyetlerini gidermek adına, açmış bulunuyoruz. Müşterimiz olup'ta, mağdur olan değerli arkadaşlarımız varsa lütfen P.M ile bizlere ulaşsınlar.
Çoğu üyeler, müşterimiz olmayıp forum'da bizler banlıyken konular açmışlar bu konuların hiçbir, gerçeklik payı yoktur.
Hayırlı geceler, iyi çalışmalar dilerim.
Saygılarımla.
DNZNET İnternet Hizmetleri