Cümleten selamlar. Daha önce çalıştığım yerden bir kızın arkadaşı ile bir süre sonra oturup tanışma fırsatımız oldu. Ev muhabbetine yazmıştım daha önce çalışırken. 5 ay sonra tinder da eşleştik. O zamanlar hoş bulmuş ama tabi bildigimiz gibi hep ilk adımı bizden beklerler.

2. Gün sonra doğum günü var.3 5 kişilik bir arkadas grubunda kutlamayı düşünüyoruz. Tanıdığım gördüğüm kadarıyla bir şeye paha olarak bakmıyor. Yine de her türlü hediye tavsiyesine açığım. Daha önce aldığınız veya aklınıza gelen fikirleri paylasanlara teşekkürler.

Ben 25 kendisi 23 lazim olursa