Ustalar hakkında açtığım konu vardı. Evim tüm sıvasını duvarlara kadar soydum zımpara (taş makine ucuyla) ile. Tüm duvarlara elektrik hattı çektim, tüm su ve kombi hattını değiştim, bazı duvarları kaldırdım. Proje onayından sonra doğalgaz borularını da değiştim, resmiyet istediği için ustaya para ödedik, içine etti iyice. Kendim düzelttirdim, ölçüleri aldım dişleri açtırdım geldim bağladım. Zeminleri değiştirdim, mutfak fayanslarını değiştim, parke alçı kaldı, az kaldı. Kapıları da değiştirdim. 2 aydır uğraşıyorum ama ustalarla uğraşmaktan iyidir. Araba için de aynı şekilde. Usta gidip arkasından düzeltmekle uğraşacağıma kendim yapıyorum, geçmiş olsun..