OpenBSD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@networx; bu tür ustalarla iş yaparken paranın tamamını yada %70 ni vermek bence çok yanlış bir hamle
bu tür ustalarla yapacağınız işlerde parayı iş bitiminde vermeniz doğru olacaktır (başıma geldiği için bunları söyledim yanlış anlaşılma olmasın)
beklemekten başka bir çaren yok gibi gözüküyor beklemek dışında sonuçta aranızda yazılı sözleme olup olmadığını bilmiyorum
Hocam önden vermek çok yanlış diyorsunuz da ustanın alnındamı yazıyor yüzde 70 i alırım gelmem diye çok yanlış düşünüyorsunuz bence. Bir miktar verilir illaki ama yüzde 70 de fazla olmuş. Umarım en kısa sürefe sorununuz çözülür hocam