Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Nahif davranma hocam. Biraz sert ol. Sopanın ucunu göster bak nasıl işini yapıyor. Bizim insanımız nezaketi anlayışı zayıflık olarak görür ve sizi kaale almaz. Ancak sert bir duruşla dediğinizi yaptırabilirsiniz. Ücreti alamadığım müşterilere 100 kez yazardım cevap alamazdım laubali laubali konusanlar dahi olurdu sonra sert konuşmaya basladim gerekli yaptırımlarla gözdağı vs.. vermekle kalmayıp uygulamaya da geçince ücret ertesi gün yatıyorlardı.
Anlayacağınız bu ülkede ANLAYIŞLI OLMAK=ZAYIFLIKTIR.