Aramızda yazılı sözleşme yok, cumartesi geldi hiltiyle banyoda 30 dk kırdı çıktı gitti. Dün geldi, eski küvet vardı onu çıkarıp gitmiş. Şuan iş yarım.
Büyük ihtimalle başka işe gidiyor dediğiniz gibi.
Ayrıca ustayı bana yönlendiren bi arkadaşım. Ona durumu anlatıyorum oda kaç kişiye yönlendirdim çıkmadı böyle bi sorun diyor. Oda ulaşmaya çalışıyor onun telefonları da açmıyor
Şimdi işin kötü tarafı ondan sonra seramikçi girecekti. Onunla sözleşme yaptık. Seramikçide sucunun bitiriş gününe göre işini planladı. Ama şimdi sucu bitiremediği için seramikçi giremiyor eve. Berbat bi moral bozukluğu var. Hayır kendimi tutamıyorum birbirimize giricez bu sefer uğraş dur