Adamın bi 24 saat daha beklemesi haksızlık olur.
bencede katılıyorumm
24 saat beklemesi derken?
Her türlü haksızlığa karşı teklif saatinin hiçbir şekilde değişmemesi daha doğru bir kural olabilir. Yönetim ne der bilemeyiz 😊
keşke öyle olsa hocam

Neden kural değiştiriyorsunuz 48 saat yazıldıysa 48 saattir. Sonradan şöyle olsun böyle olsun demeye gerek yok.
Aynen öyle değiştiriyorlarda oyle birşey mümkünmü diye ogrenmek istedim
satici son teklif 48 saat yazmis ve saatler kala beklemek istemediginden ki her ne kadar dogru olmasada 24 saate cekerse son teklif verende kalir
aynen hocamm