ofurkanak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adamın bi 24 saat daha beklemesi haksızlık olur.
bencede katılıyorumm



erkansay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
24 saat beklemesi derken?




Her türlü haksızlığa karşı teklif saatinin hiçbir şekilde değişmemesi daha doğru bir kural olabilir. Yönetim ne der bilemeyiz 😊
keşke öyle olsa hocam



rshcoosl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neden kural değiştiriyorsunuz 48 saat yazıldıysa 48 saattir. Sonradan şöyle olsun böyle olsun demeye gerek yok.
Aynen öyle değiştiriyorlarda oyle birşey mümkünmü diye ogrenmek istedim



taner_izmit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
satici son teklif 48 saat yazmis ve saatler kala beklemek istemediginden ki her ne kadar dogru olmasada 24 saate cekerse son teklif verende kalir
aynen hocamm