ofurkanak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adamın bi 24 saat daha beklemesi haksızlık olur.
24 saat beklemesi derken?



Her türlü haksızlığa karşı teklif saatinin hiçbir şekilde değişmemesi daha doğru bir kural olabilir. Yönetim ne der bilemeyiz 😊