alenazte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bilmediğim konuda inatlaşmam sizin dediğinizde doğru olabilir ama hiç bir dersimizde türkçe olarak adlandırılmadı event'ler nede başka birşey.
Olabilir değil ,doğru hepimizin birbirinden öğreneceği şeyler var böyle böyle gelişim sağlayabiliriz zaten . Hem Türkçe hemde İngilizce eğitim aldım halen almaya devam ediyorum Event'ler Türkçe yazılım terimleri arasında olay diye tanımlanır iyi forumlar dilerim