Anladım peki bu 25e100 olayını aynı mail üzerinden yapamaz mıyız?
Sadece tek sefer veriliyor. Ayrıca ilk harcamada veriliyor yani sen 25 tl harcamadan kuponu eklemen gerek. Örnek başka bir mail ile adw açtın kupon geldi o eski maile olmaz. Yani tek seferlik 25 e 100 veriliyor.