Onurss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim de 15-16 yaşlarımda beyazlamaya başlamıştı, yaş 30 a doğru geldi, %40 civarı beyazladı şu an
Biraz ırsi, biraz stresten sanırım. En güzel tarafı dökülmüyor, tepelerdekileri de jole ile kapatabiliyorsun.
Sprey boya ile boya ile boyayalım