Takarlar hocam hemen gidin çok geçmiş olsun. Bu arada mesajım size faydalı olduysa r10 like verir misiniz 😊
r10 like yerine forum sağlığı için reportladım.
Merhaba,
Dün geceden beri aniden bir kırgınlık girdi ve şuan nerdeyse şu yorumu zor yazıyorum, hiç halim yok. Burnum kulağım tıkalı, acile gitsem serum vs takabilirler mi? İlaç yazıp yollanmak istemiyorum açıkcası
Geçmiş olsun.