celalyesil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba Hocam,
Geçen ay Askerlik yaptığımda bölüğümüzde 1 tane vardı. 8-5 çalışıyordu. Bazen gece nöbeti oluyordu. Sivil hayatta istediği yerde kalıyordu. Bazı cumartesiler görüyorduk ama pazar günleri yoktu. Benim gözlemim bu şekildeydi. Daha bilgili arkadaşlar bilgi verecektir.
Tesekkur ederim.
Swag adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam çalışma mesaisi haftada içi 5 gün kesin sabah 8 akşam 5 arası hafta sonları nöbet vs olursa hafta sonu da çalışırsınız.
İzin herhangi bir astsubay ın izniyle aynı yıllık izin 20 gün
Tsk nın belirlemiş olduğu görev yerlerine tayin ediliyorsunuz.
Yine asker olunduğu için askeri düzen kurallar ve koşullar etkilidir.
Peki dedikleri yerde kalma zorunlulugu varmi yani evlilige engelmi