Arkadaşlar üç şeyi merak ediyorum.
1) Çalışma koşulları neler? Ne sıklıkla çalışıyorsun.
2) Haftada kaç gün çalışıyorsun.
3) Maaş ne kadar alıyorsun.
4) Iznin yılda kaç gün?
5) Evlenecek insanlara engel mi? Yani kendi dedikleri yerde mi kalıyorsun.
6) saat kaçla kaç arası çalışıyorsun.
Arkadaşlar kesin olarak bilginiz varsa bu sorulardan cevaplandırır mısınız. Bando astsubaylık düşünüyorum. Aklım çok karışık. Lutfen yardımcı olur musunuz?
Merhaba Hocam,
Geçen ay Askerlik yaptığımda bölüğümüzde 1 tane vardı. 8-5 çalışıyordu. Bazen gece nöbeti oluyordu. Sivil hayatta istediği yerde kalıyordu. Bazı cumartesiler görüyorduk ama pazar günleri yoktu. Benim gözlemim bu şekildeydi. Daha bilgili arkadaşlar bilgi verecektir.