Merhaba arkadaşlar,
Tasarım yapmaya başlıyacağım yavaş yavaş.
Bugün çok berbat bir tasarım çıkardım. Sadece elim alışsın diye. Yinede yorumlarınızı bekliyorum. Kendimi geliştirmem için olumlu olumsuz yorumlarınız önemli.
Şimdiden yorum yapan arkadaşlara teşekkür ederim 🙏

Adobe XD tasarımı için buraya tıkla. (Ana sayfa ve iletişim sayfası tasarımı)