Video hakkında olumsuz eleştiri yapanlara "madem beğenmiyorsunuz siz de daha iyi bir şey yapıp yükleyin sizi görelim youtubeda o zaman" gibi söylemlerde bulunanlar lütfen biraz mantıklı düşünsünler ve saçmalamasınlar. Ne yani şimdi ben google'ı eleştirebilmem ve konu hakkında görüşümü paylaşmam için arama motoru mu yapmam lazım? Herkesi alanında eleştirin, düşüncelerinizi paylaşın. Bunda bir şey yok.

Ayrıca r10da gayet de başarılı işler yapan arkadaşlarımız var. Tabi ekşide, forumlarda, onedioda falan dalavere reklamlar çevirmeyip ana haber bültenlerine çıkmadıkları için sizin haberiniz olmayabilir. Ya da 200 kat trilyon milyar milyon tıklanmadıkları için onları pek başarılı bulmuyor olabilirsiniz.

Ne diyeyim siz bilirsiniz .. Herkese iyi forumlar.