Merhaba, aracı çağırıp binmediğiniz zaman para kesiyor, o an kartınızdan tahsil edememiş olabilir fakat ilk fırsatta etmiş
Şahsi deneyimim: İlk 1 dakika içinde iptal ederseniz sorun olmuyor fakat 3-5 dakika bekleyip sonra ederseniz araç yola çıktığı için bir miktar para kesiyor, bildiğim kadarıyla bu tutar 2-3₺ bandında, yani siz bu durumu birden fazla kez yapmışsınız.
Sevgiler.