Sergion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar herkese günaydın az önceden beri telefona bildirim geliyor. 2 sefer uber adına 9 lira çekim yapıldı. Müşteri hizmetlerini aradım şuan çalışmıyormuş hemen şifremi degistirdim. Nedir bu nereye şikayet etmem gerekir ?
Ekran goruntu: https://i.hizliresim.com/od2v3k.jpg
Uber'de araç çağırıp binmezseniz cezası var ve 9 küsur tl sanırım. Hak etmişsiniz yani.