Arkadaşlar herkese günaydın az önceden beri telefona bildirim geliyor. 2 sefer uber adına 9 lira çekim yapıldı. Müşteri hizmetlerini aradım şuan çalışmıyormuş hemen şifremi degistirdim. Nedir bu nereye şikayet etmem gerekir ?
Ekran goruntu:
https://i.hizliresim.com/od2v3k.jpg