Arkadaşlar merhaba
İş yerimde ziraat bankası pos kullanıyorum Çipli ve yandan kartı çekerek işlem yapıyoruz
Bazen müşteriler telefondan arıyor kart numarası vereyim çek diyor ama yapamıyoruz sanırım desteklemiyor pos.
Acaba bu mümkün müNe yapabiliriz