İnsanları karalamak çamur atmak ne kadar kolay olmuş. Adamı sevmeyebilirsin de hakaret etmeye ne hakkınız var. Adam 3 ay video atmasa unutulurmuş da bilmem neymiş de kardeşim siz atın küfürsüz kaliteli içerikler sizi dinleyelim 3 ay sonra unutmayalım. Adamın küfürünü yaptıklarını savunmuyorum yanlış anlaşılmasın. Yok kim dinler ki sesi zaten kötü adamın 211 milyon dinlenmiş şarkısı var. He en iyi sese mi sahip değil ama bu bir başarı yani sen video attığında 211 milyon izletiyorsan sende başarılısındır. Sen çocuğuna izletme, kendin izleme ama adamı karalama. Siz başarılı işler yapın üretin sizi konuşalım. İzlenme alıp para kazanmaya çalışıyormuş size yasak mı var efendim cebinizden mi çıkıyor para yükleyin videonuzu sizleri izleyelim siz kazanın. Herkesten bir Barış Özcan olmasını beklemeyin. Beğenmiyorsanız da izlemezsiniz izletmezsiniz..