Merhaba iyi forumlar,
çerkezköy de oturuyorum.Çorlu da gençlik festivali var bilet 90 TL + 10 TL ile kampta kalabiliyosunuz.
Hiç böyle bir etkinliğe katılmadım o yüzden bi kaç sorum olacak.
* kampta çadırı ücretsizmi veriyorlar yoksa kendimiz mi getiriyoruz ?
* kampta olanaklar(wc,banyo) nelerdir ?
* evime günde 7.5 TL ile git gel yapabiliyorum.Sizce kampta kalmak yerine evime mi gitmeliyim ? Hiç böyle birşey yapmadım farklı bir ortamı/atmosferi varsa yaşamak isterim.
yardımcı olanlara teşekkürler