@Mf.Rub; bildiğim kadarıyla kendin de domaincisin. Bu paylaşımları yaparak kendine zarar vermiyor musun?
Yoksa kendin katilmayacağın açık artırmaları mı yayınlıyorsun?

Bu kadar önyargılı olmayın. Yıllardır jenerik veya keyword domainler için bu şekilde konu açıyorum. Afyonkarahisar.org düşecek yetişen alsın diye. Domain 40 dk boşa düştü bende aldım. Kendim almak istesem zaten konu açmazdım.
Bişey kanıtlamak zorunda değilim fakat bilin diye ekliyim.
https://www.r10.net/dusecek-domainle...m-ihalede.html https://www.r10.net/dusecek-domainle...-olabilir.html https://www.r10.net/dusecek-domainle...domainler.html https://www.r10.net/dusecek-domainle...g-ihalede.html https://www.r10.net/dusecek-domainle...g-ihalede.html https://www.r10.net/bostaki-domainle...omainleri.html https://www.r10.net/domain-genel/189...t-ihalede.html https://www.r10.net/takas-ve-sektor-...g-ihalede.html https://www.r10.net/domain-genel/176...m-ihalede.html https://www.r10.net/dusecek-domainle...en-domain.html
Bu domainler ihaleye çıkmıyor. Reklam amaçlı ersel Demirel çıkarıyor. Domainci birinin bunu bilmesi lazim
Domainci birisi belki işine yarayacak kişiler forumda görürde alır diye konu açtım. Vaktinde canli.net di galiba onun için konu açtım ve birisi alıp çok teşekkür etmişti.
gene de yapılan hoş değil. saatlerce uğraşıp buluyoruz başkaları gelip yayınlıyor.
etikte değil bence...
Saatlerce mi uğraşıyosunuz
www.namecatch.com girin saatlerce uğraşmaya gerek yok
Biraz ingilizceniz varsa kategorize edebilirsiniz. İngilizceniz yoksa turkish e tıklayın ve uzantıları seçin.