Hiç yapmasaydı keşke şarkıyı ,eskiden ne güzel bir değeri vardı şarkı yapmanın şimdi önüne gelen şarkı söyleyip sanatçı olduğunu falan zannediyor. Demo efektten ibaret benim için sanatsal bir ifade taşımıyor haliyle kıymeti de yok hele son zamanlarda türeyen bu insanlar yüzünden YouTube'dan nefret eder oldum.