konuya daldim dayanamadim yorumlara , Yillik reseller varmi sinirsiz acaba R10 ozel kampanya ile bende incelemek isterim
@HostingDunyam;
Merhaba,
Yarın bir kampanya söz konusu olacak. Pm gönderdim 😊
Yaklasık 6 aydır bende
@HostingDunyam; İle Çalısmaktayım gerek ensar beyın ılgısı gerek destegı gercekten benı mutlu edıyor Umarım uzun Yıllar calısmak dılegıyle
Tesekkür ederiz Recep bey 😊
aynı şekilde bugun atm gittim sorun vardı ödeme yapamadım anlayışla karşılayıp sunucumu kapamadılar yarın ödeme yapıcam teşşekür ederim.
Teşekkur ederiz 😊